dijous, 2 de juliol de 2009

Malta 06/2009












Malta. Petit viatge amb gran companyia: 27/06/2009 al 30/06/2009.

Per fí hem visitar malta, amb la gran companyia de la meva estimada amiga Ester Falgarona, corcona com jo je je!!!

Malta és un país insular, densament poblat, compost d'un arxipelag situat al centra del mediterrani, al sud d'Italia.

Degut a la seva situació estratégica ha sigut gobernat i disputat per diverses potències al llarg dels segles. Desde el 1964 és indepent i el 2004 va formar part ja de U.Europea.

L'illa em va agradar molt, potser la vaig trobar molt pobre, vull dir els habitants, molt humils i modestos, però sobretot molt atents i simpàtics.

També varem visitar l'illa del costat gozo.

Els habitants parlent un angles super fàcil d'entendre vaig el meu punt de vista ja que jo no sé gens d'anglés, i al final del viatge ja entenia algunes frases.

Tot va ésser molt emotiu, a l'anada, al vol varem coincidir amb una noia catalana, després al hotel perfecte, menys que no tenia aire condicionat... però be ho vaig poder resistir, el hotel estava super ben situat, també varem coiincidir amb un profesor de Cadiz que fa 7 anys que hi va amb els seus alumnes, i ens va situar a l'illa i ens va dir els llocs més interessants per anar.

Veureu les fotos de les catacumbes, esglèsies, platges... etç
La capital és la Valetta.
Comino, no ho varem poder veure, és l'illa del costat i diuen que és preciosa.
Hi ha molts estudiants en l'época d'estiu.

En fi, vaig disfrutar moltisim, tot i que segur que ens va quedar molt per veure, gràcies ester.
més informació en el pròxim sopar, que ja us ensenyaré les fotos
I MÉS FOTOS AL FACEBOOK

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada