dimarts, 6 de desembre del 2011

ARROS A LA CASSOLA A L'ESTIL DE LA MEVA MARE. (Semblant també al de la recepta de La cuina de la meva mare "Joan Roca")


ARROS A LA CASSOLA A L'ESTIL DE LA MEVA MARE. (Semblant també al de la recepta de La cuina de la meva mare "Joan Roca")


Ingredients: ( per dos persones)

2 punyats d'arròs per persona
3 salsitxes
2 talls de pollastre
50 gr. pèsols
mig pebrot
100 gr. tomàquet triturat
6 o 7 cama-secs
1 ceba
sal, oli, pebre
aigua
1 got vi blanc o vi ranci o conyac
4 grans alls
julivert

Procediment:

En una cassola amb un raig oli, enrossim tota la carn tallada a trossos petits. Ho deixem coure uns minuts. Ho retirem.
A la mateixa cassola hi sofregim la ceba trinxada, la meitat dels alls, el pebrot trinxat (o a talls). Hi afegim la carn, i ho ruixem amb un raig de vi.
Ho deixem coure bé, hi afegim el tomàquet ratllat, els pèsols i després hi afegim l'arrós. Ho remenem bé, i afegim l'aigua bullent. Ho salem i ho deixem coure (15 o 20 m). Tapat i a foc mig.
Fem una picada amb els alls sobrants i julivert, i quan falti 5 minuts de cocció ho afegim.
Quan el trèiem del foc, un cop cuit, ho deixem reposar 3 o 4 minuts. L'arros ha de quedar sucós i una mica grenyal.

(el Carles m'ha donat el vist i plau, m'ha quedat com la meva mare.. boníssim)

Dificultat: Mitja
Temps de preparació total amb cocció: 1 h
Temps de cocció: 15/20m

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada