dimecres, 24 d’agost del 2011

Reflexions d'un bon comensal


Em plantejo l'opció de també esmentar els restaurants que no son de qualitat, o que un no és tractat com s'ho mereix o tal com reflecteix el preu.
Arribat al punt que sempre poso el que penso, sense ofendre a ningú, i pensant que tot negoci té un responsable i que om paga perquè sigui ben atès, a partir d'ara també exposaré les queixes dels llocs on no he menjat bé o no he sigut ben atès, sense cap anim d'ofendre a ningú plantejaré les meves observacions.

Gràcies!

3 comentaris:

  1. és clar que si, ho trobo correctíssim,
    no tot han de ser elogis als que ho fan bé, també calen crítiques als que no ho fan tant bé per tal que la gent en tingui coneixement i els mateixos locals en prenguin consciència.
    Ja ho diu la dita; "qui paga mana", i per tant qui mana ha de ser ben atès i ben servit, em refereixo al client per si a algú no li queda prou clar.

    ResponElimina
  2. és clar que si, ho trobo correctíssim,
    no tot han de ser elogis als que ho fan bé, també calen crítiques als que no ho fan tant bé per tal que la gent en tingui coneixement i els mateixos locals en prenguin consciència.
    Ja ho diu la dita; "qui paga mana", i per tant qui mana ha de ser ben atès i ben servit, em refereixo al client per si a algú no li queda prou clar.

    ResponElimina
  3. és clar que si, ho trobo correctíssim,
    no tot han de ser elogis als que ho fan bé, també calen crítiques als que no ho fan tant bé per tal que la gent en tingui coneixement i els mateixos locals en prenguin consciència.
    Ja ho diu la dita; "qui paga mana", i per tant qui mana ha de ser ben atès i ben servit, em refereixo al client per si a algú no li queda prou clar.

    ResponElimina