dimarts, 23 d’abril de 2013

EL 12 DE MARÇ!!!!



 
El dotze de març, serà sempre una data assenyalada, ha nascut la meva filla.
Sense adonar-me'n resulta que el 12 de març del 2008 vaig crear el primer escrit d'aquest blog, i ara el 12 de març de 2013 ha nascut la meva filla Lia
No és pot comparar una cosa amb l'altre, però quina coincidència.
Bé amics i amigues, ara se'm gira molta feina, però intentaré seguir cuinant novetats i plats clàssics de tota la vida, ho penjaré de seguida que em sigui possible, però ara som un més.
Gràcies a tots i a totes, que heu fet que aquest 532 escrits tinguin vida, i hagi aconseguit més de 42000 visites, fins la propera recepta!
 

3 comentaris:

  1. moltes felicitats, maite!!!!
    ja és casualitat, ja, i grossa. m'alegro molt de saber aquesta gran notícia, i espero que sereu molt feliços. el bloc? bé, si ha aguantat cinc anys, n'aguantarà cinc més, segur, però ara el més important és aquesta preciositat.
    fins ben aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. siiiii gràcies,,,, i recorda, q el teu blog es genial!!

      Elimina