dilluns, 4 de desembre del 2017

La cuina d'en Garriga - Barcelona

 
Una dels menjadors del restaurant

 
Les taules

 
Un rebost - botiga

 
Ous estrellats amb sobrasada ibèrica
 
 

 
Steak tartar
 
 

 
Lluç al forn amb bolets

 
Pastis de formatge fresc
 

 
La bodega i botiga
 
La cuina d'en Garriga
Consell de cent 308
08007 Barcelona
Tel.  93 2157215
 
Feina mesos que hi anava al darrera, al ser de Figueres no ajuda gaire ... Em refereixo per lo lluny que em queda, si no és que vas a Barcelona sovint.
Aquest cop ja vaig coordinar una visita metge amb un bon dinar. Frisava per anar-hi.
És important fer reserva, és petitó i sempre és ple.
Cuina moderna amb producte de qualitat i de proximitat a un preu correcte. Pots veure tots els seus productes a traves del seu rebost que és tot visual que forma part del restaurant. 
Molt amables i bon servei. Carta variada i amb productes del dia. Tapes, entrants i amanides i carn i peix. Al costat tens servei de bar, més aviat per tapes i copes.
Ben decorat i acollidor. 
 No tenen menu, però el preu mig per persona el vaig trobar correcte, pel tipus de producte amb el que treballen: 3 plats + cervesa + postre a compartir per dos 26 e p.p. (tingueu en compte que vaig escollir steak tartar).
 
Tornarem segur !!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada